6 czerwca 2013

Red mak

Serce,truskawki,maki,ogień,słońce...
Czerwień
Kiedyś znienawidzona przeze mnie jednak zagościła w mej szafie jakiś czas temu
Jest elegancka,zmysłowa,żywa


Truskawki i małosolne mmmmmmmmmmm.....
 

a tyle zostało z maczka :)














 pomogę mamusi :)






Przygoda z truskawkami nie dla niego woli poziomki z balkonu :)

Po przerwie dość długiej witamy ponownie :)
Powrót do pracy jednak zabiera większość czasu a i po powrocie nie chce się siedzieć na wirtualnych stronach bo wolę ten czas jemu poświęcić...
W pracy spoko.Nie taki wilk straszny.Wyszłam do ludzi.Mam inny stosunek do młodego.I nie dziczeję już w domu:)
Praca w centrum handlowym ma jak dla mnie wiele plusów.Bo znowu mogę oglądać te piękne witryny i grzebać w szmatkach:)
Choć bardziej mnie interesują teraz te mniejsze bo wchodząc omijam dział damski szerokim łukiem i pędzę na dział Baby Kids itp lub Zara Home--->uwielbiam!!!! Home&You również :)

Dziś mamy na sobie coś z dodatkiem czerwieni.Nie bardzo nazwałabym to zestawem w jednolitym stylu...Ja po prostu mam coś w czym w spokoju i nieskrępowaniu mogę dojść do zieleniaka a On bardziej w stulu małego pirata :)W domku natomiast ma wygodnego rampersa- nie ma nic lepszego na letnie dni

Ania:
sweter-RI
spodnie-Stradivarious
baletki-Marywilska

Franek:
rampers-GAP
spodnie-F&F
koszulka w czaszki-SH
bandamka-targ
trampki-F&F

See you later:)
<3 <3 <3

5 komentarzy:

  1. Jaki cudny boy in red :)
    Super w tej czerwieni wygladacie. Ja tez lubie ten kolor i pewnie w mojej i Dominika szafie by sie cos znalazło w takim wlasnie kolorze :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądacie i fajnie że odżywasz ;P to ważne :) a małosolne juz??? mniam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wystarczy kupić gruntowe i zestaw do kwaszenia czyli chrzan czosnek koperek itp i zalać wodą z solą i po dwóch dniach tadam małosolne :)

      Usuń
  3. Pasuje wam czerwień :D to jeden z moich ulubionych kolorków :D
    Truskawki mu nie zasmakowały? moja Sofka wcina jak szalona nawet nie muszą być słodkie, ale czego ona nie lubi?
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń