6 stycznia 2014

Czachor

Jego projekty widziałam już na blogach największych blogerek,mam blogerek itp.
Wszystkie je wychwalają więc i ja musiałam sprawdzić czy warto...
A że akurat nadarzyła się okazja to zakupu dokonała Frankowa ciocia :)
I powiem że kombinezon rozwala system!!!
Jest świetnie skrojony,ocieplony miłym pluszem,rewelacyjnie się układa,jest gwiazdą samą w sobie.
Choć cena troszkę przeraża to na prawdę to nie będzie nasz ostatni zakup u Pana Czachora.Ma też świetne projekty dla Pań także polecam.

Kilka zdjęć ze spaceru które mi się udało wybrać ,a nie są rozmazane z niezidentyfikowanym przebiegającym obiektem w tle:)
A i kombinezon nosi ślady spożywania soku.To nie jest ten projekt Czachora z rozmyciami:)










 Kto by pomyślał że o tej porze roku spokojnie można wyciągnąć trampki :)


 Franek:
Kombinezon-Czachor
Buty-George
Kurtka-Pepko
Komin-Zara
Czapka-sh

Ja:
Trampki-Converse
Jeansy-sh
Czapka-all


8 komentarzy:

  1. Super Franio .A kombinezon fajniutki .pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki pozdrawiamy również całą wesołą rodzinkę :)

      Usuń
  2. Super sprawa kochana!! Ja osobiście uwielbiam jego rzeczy :))) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest co uwielbiać :) Buziaki dla Ciebie i Karolka :)

      Usuń
  3. Franuś elegancko prezentuje dresik, maly przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny mały brzdąc i bardzo ładny zestaw na spacer.Pozdrawiamy ciepło:)

    OdpowiedzUsuń